Tänään kun tulin kotiin töistä sain mieluisan yllätyksen! Postilaatikossa oli iso, mutta kevyt paketti ja silloin tiesin että nyt ei ole kyse kirjakerhon kirjoista, vaan SNYltä on tullut ensimmäinen paketti! Avasin paketin heti ja sieltä paljastui aivan ihanaa Marks & Kattens Natura lankaa! Värit ovat juuri "minun" värisiä! KIITOS SNY! Tykkään kun langassa on pieniä pilkkuja, ne antavat langalle elävän pinnan. Tämä lanka on minulle uusi tuttavuus. Minun pitää heti (yritän ehtiä päivittää blogiani ensin) mennä etsimään ohjeita tälle langalle. Lisäksi sain teetä ja se tuli todella tarpeeseen, koska olen suuri tee juoja! Tänään on tainnut mennä 3-4-5 isoa mukillista teetä. Osa teestä oli minun lemppareita ja osa uusia tuttavuuksia, joten nappiin osui sekin! Lisäksi sain pienen kännykkäkorun, joka oli todella hieno. Tarkkaavaisena huomasin, että paketin osoitekortissa, mukana olleessa kirjeessä ja alkuviikolla tulleessa kirjeessä on kaikki sama kuva..... eli kaikki posti joka tulee SNYltäni erottuu helposti!

KIITOS SNY, olen erittäin tyytyväinen, paketti on kovasti mieleinen!

812325.jpg